Ny blogg/hemsida

Kära bloggläsare, jag har haft lite tekniska problem att få min nya blogg att synkas med min domän (hm, är det så det heter?). Men nu verkar det i alla fall fungera. Som ni ser så har jag bytt bloggleverantör och skapat en blogg med kombinerad hemsida. Här kan ni alltså dels läsa mina blogginlägg men även hitta mer information om mig.

Nu när det tekniska äntligen är löst skall här börja skrivas!

Om Jenny Madestam

Statsvetare
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

